מדיניות משלוחים ואספקה

כל המשלוחים נבדקים ונארזים בקפידה טרם השליחה ללקוח על מנת שיגיעו אל הלקוח בשלמותם.
טרם הזמנה של רכישת מוצרי אוורור כגון מפוחים, סופחי לחות וכו' מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי טלפוני מול החנות על מנת להתאים את הספק המוצר לצורך ולמנוע החזרות מוצר מיותרות.

ישנם מוצרים באתר שאינם מסופקים באמצעות משלוח אלא רק באיסוף עצמי.
עבור מוצרים אלו יופיע כיתוב המדגיש כי אין אפשרות לשלוח מוצר זה.

ניתן לפנות אלינו לבצע תשלום בהעברה בנקאית ולבצע איסוף עצמי מאבן יהודה.

בכל מקרה של ביטול הזמנה (גם במקרים של משלוח ללא עלות) לא יוחזרו דמי משלוח של 45 ₪.
בכל מקרה של ביטול עסקה שבוצעה בכרטיס אשראי תיגבה עמלת ביטול עסקה של 10 ₪.

שאלות נפוצות

מה עלות המשלוח בהזמנה באתר?

עלות המשלוח תלויה במחיר המוצר ומחושבת בעגלת הקניות.
כל המשלוחים מבוצעים באמצעות צ'יטה שליחויות.
ישנם אזורי שילוח חריגים בהם דמי המשלוח יהיו מורכבים ממשקל ההזמנה בתוספת אזור ההפצה המיועד.

מה זמן האספקה בהזמנה באתר

זמן האספקה הוא עד 3 ימי עסקים.
הזמנות שיבוצעו בכל יום עד השעה 10:00 ייאספו מהחנות עוד באותו היום.
הזמנות מעבר לשעה 10:00 ייאספו מהחנות ביום העסקים הבא אחריו.

האם ניתן לבצע הזמנה באתר ולאסוף עצמאית?

ניתן לבצע איסוף עצמי בתאום מראש.
יש לפנות אלינו בטלפון או בהודעת ווצאפ לבירור ותיאום.

מה קורה לאחר ביצוע הזמנה?

עם קבלת ההזמנה שלמות המוצר נבדקת והוא נאסף ע"י חברת השילוח להפצה ללקוח.

האם אתם שומרים את פרטי התשלום?

התשלום באתר מאובטח לפי כל תקני האבטחה המקובלים.
אנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלכם בביצוע הזמנה באתר.

איך ניתן לקבל חשבונית עבור הרכישה?

חשבונית מס/קבלה מגיעה מוצמדת לאריזת המוצר/בתוך אריזת המשלוח.
בכל מקרה ניתן לפנות אלינו במייל או בווצאפ ולקבל העתק חשבונית.

אפשרויות משלוח

איסוף עצמי– ניתן לאסוף הזמנה בתאום מראש בלבד מאבן יהודה.

משלוח ע"י צ'יטה שליחויות– שליח לבית הלקוח/העסק עד 3 ימי עסקים.

עלויות משלוח לאזורים חריגים

עלויות משלוח לאזורים חריגים תהיה בהתאם לעלויות חברת המשלוחים.
אזורי המשלוח החריגים הם: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון, יישובי בקעת הירדן, יישובים מעבר לקו הירוק, יישובי עוטף עזה, יישובי הערבה,באר שבע, אילת וים המלח.
הזמנות שיבוצעו באתר לאזור משלוח חריג יחויבו טלפונית בתוספת התשלום למשלוח לפי מקום המגורים.

שירות לקוחות

בכל מקרה שבו תנאי הרכישה או השילוח אינם ברורים תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 058-7799600 או באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר.

הגנת הפרטיות

הגנת פרטיות- כל המידע המוזן באתר לרבות פרטי התקשרות או פרטי תשלום לא יועברו לצד ג' אלא באישור בכתב של הלקוח.

ביטול עסקה ואחריות

ביטול עסקה יתאפשר לא יאוחר מ-14 יום מיום קבל המוצר ולפי כל הכללים החלים במועצה הישראלית לצרכנות.

ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב להידרומרקט בלבד ו/או באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של הידרומרקט.

במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר
או השירות או עקב אי-אספקת הנכס או השירות במועד שנקבע לכך או הפרה אחרת של תנאי החוזה
("אי התאמה"), תחזיר הידרומרקט, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול,
את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם,
תבטל את החיוב בשל העסקה תמסור לך עותק מהודעת ביטול החיוב כאמור ולא תגבה דמי ביטול כלשהם.
אם קיבלתם את המוצר, יש להעמידו לרשות הספק אשר פרטיו יימסרו לכם על ידי הידרומרקט ("הספק")
במקום שבו נמסר הנכס.